lördag 25 december 2010

Juldisco!

När jag läser mina föregående inlägg så inser jag den bittra tonen...! Jaaa, jag kan erkänna att det inte riktigt blivit den julen som jag hoppats på. Inget julmys med mamma och bror i vårt nya hus som jag sett fram emot ju! Paketen ligger oöppnade. Julmaten har jag och Per gnaskat på idag, eftersom vi trots allt måste äta och den inhandlade julmaten är vad som finns. Julgodiset har jag också börjat plocka i mig av, så det så!

Hoppas att de kan komma i morgon tillsammans med min käre far! Då blir det en fin dag ändå när alla är samlade!


Hur som helst...! Jag har en fantastisk karl och en gullig kisse som gör min jul komplett ändå!    Nu ska jag dessutom hälla upp ett glas rött, hä hä!

Jag har det bra jag! :)
Nu bjuder vi på lite juldisco härifrån Villaidyllen. Ho ho ho och allt sån't där!



2 kommentarer:

  1. Vad trist - förstår att det känns märkligt men hoppas ni kan träffas snart igen och ta igen allt. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är klart man vill fira med sina nära, hoppas de kan komma snart. Kram!
    /Barbamamma

    SvaraRadera