lördag 25 december 2010

Jul jul, stormiga jul.

Nej, det blev inget besök från min familj igår, eftersom de sitter insnöade på Öland. Kändes mycket märkligt, för det är första julen någonsin som jag inte träffat min familj, eller åtminstone mamma! 
Vi hade i alla fall trevligt hos Pers familj, vi åt gott, kollade på Kalle Anka klockan 15.00 (hurra!) och öppnade julklappar. 
Sedan åkte vi hem till Villaidyllen till vår lilla Fluffboll som var utsvulten i vanlig ordning, och spenderade resten av kvällen hemma. 

Det verkar inte som om det går att ta sig fram på Öland idag heller tyvärr. Ölandsfåken* blåser fortfarande så det ser inte så positivt ut. Vi får väl se vad som händer idag. Om inte annat så har vi en gigantisk garageuppfart att skotta och en mängd orörd julmat att äta upp.

GOD JUL GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!

1 kommentar:

  1. Nej vad tråkigt! tyvärr tror jag att många firade jul på ett sätt de inte tänkt sig, det var ju kaos med SJ också. Jag börjar bli trött på vintern, det är vackert här idag med snö och sol men det är så kallt ute att vi inte kan vara ute mer än en halvtimme utan att bli till is...Och så sitter kameran fortfarande i Tyskland. Sol.Värme.Vår. Det är vad jag vill ha nu!
    Ha en fin juldag och hoppas din familj kommer loss snart, kram
    /Barbamamma

    SvaraRadera