tisdag 21 december 2010

Balettjulklänningen.

För en vecka sedan fyndade jag en klänning på Gina Tricot för 125 spänn. 
"Kan funka som julklänning", tänkte jag trots att den egentligen var lite för "balettig" för att vara min stil egentligen. Den var ju billig... Och lite juligt röd också.


Så idag på min lediga dag tänkte jag känna in den lite, för att se om jag trivs i den så pass tillräckligt att jag kan ha den denna jul. 
Men direkt kände jag mig som en ballerina.


Un, deux, trois... Chassé! Chassé!


Nähäpp, det här med balett är nog inte min grej. Jag drog igång en julsalsa istället och svängde loss med Fluffen som partner.


Un, dos, tres! Kom igen katten! Det svänger ju!

Mäh! Jag borde döpt min katt till Grinchen istället... Han var inte alls road av min julsalsa! Tråkmåns.


Och jag är fortfarande skeptisk till min juloutfit. 
Nu gör jag chokladtryffel istället. Häppåer.

5 kommentarer:

  1. En... skotsk ballerina?

    SvaraRadera
  2. Kattbilden är underbar ;D

    Maria: Eller hur!!! Fy fan, jag har problem att bara ta i en del köttbitar när jag ska
    laga mat... Usch!!! o.O

    SvaraRadera
  3. Maria: Tack så mycket, kanske borde starta ett eget julegrisbageri
    nästa jul, haha ^^ God Jul!!! Kram C

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den, passar till jul
    Kram
    /Barbamamma

    SvaraRadera
  5. Ja, alltså. Modellen är ju ballerina. Fast till färg och mönster klart skottskrutigt! Så JA! En skottsk ballerina. Lite otippat kanske, men så är det. Mja, jag är fortfarande skeptisk, Men tack ändå! :)

    SvaraRadera