onsdag 3 november 2010

Speed Shopping.

Aaargh! En gnista av irritation har legat och pyrt i kroppen hela dagen. Det kan ha att göra med att jag är jävligt trött då jag jobbar min 7e dag på rad i morgon. Eller så har jag någon form av eftersläntrande pms. Eller beror det på att dagen började fel från start och jag kom för sent till jobbet. Eller så vet jag inte vad. Irritationen kanske helt enkelt är befogad.
Kort och gott. Jag slutade jobbet och så powerwalkade jag ner på stan och hann tröstshoppa på 10 minuter innan stängningsdags. Det hjälpte lite.


Det blev en handväska som består av runda flärpar och så en stickad tröja i tegelröd färg. 179 kronor allt som allt! Där snackar vi fynd.
Dessutom köpte jag migräntabletter och linsvätska (spännande grejer).

Jaha, sidär ja! Där får ni se lite av vardagsrummet Villaidyllen också!
- Nej, vi har inga gardiner än.
- Ja, vi har träpanel i hallen.
- Ja, vi prioriterar spritflaskor i bokhyllan istället för böcker. 

Det värsta är att jag VET att jag borde städa, för det börjar grotta till sig och bli äckligt i hörnen. Jag vet också att jag borde tvätta, för det börjar bli ont om rena kläder. Men jag ORKAR INTE! Nej! Nej! Nej!

Jag tar mig en kopp varm choklad istället.

Tjipp på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar