fredag 12 november 2010

Moderiktig sparkdräkt kanske?

Mode och trender i alla ära, men nog finns det gränser. Den brittiska sajten OnePiece försöker nu lansera sparkdräkter i ett försök att skapa en ny modesuccé. Priset ligger runt 1000 lappen och finns för både män och kvinnor.
Aftonbladet skriver om sparkdräkten i manlig modell med väl tilltagen gren.
Så vad säger ni, ladies? Skulle ni vilja se er man i denna outfit?
Snacka om romance killer! Bahahaha! Hysteriskt kul!

Om dessa kommer florera på catwalks och modeshower så lovar jag att man kommer få se folk som går runt i dessa till slut. Trendslavar finns det nämligen alltid och sinnet anpassar ju sig i och med propagerandet att "detta är helrätt" och snygga modeller eller kändisar drar på sig eländet. Se bara på typ... jazzbyxor med påsydd kjol som var modernt på 90-talet. Eller utställda jeans på 70-talet som var så tighta i grenen att kameltån var mer regel än undantag. 

Håhåjaja. Modevärlden är bra sjuk ibland.

7 kommentarer:

  1. Ida, som jag jobbar med, hon har en ljusblå, inhandlad på Cubus för ynka 300:- tror jag. Så blir du sugen (eller Per) då är det bara att bege sig dit. ;-)

    SvaraRadera
  2. Det är inte riktigt min smak. Jag tycker om myskläder, men detta känns fel.

    SvaraRadera
  3. De är ju så fula, hahaha, men säkert mysiga, och det skulle inte förvåna mig om vi går klädda i dem snart, för det är ju som du säger, man vänjer sig och till slut gillar man de kläder man nyss skrattade åt.

    SvaraRadera
  4. Mja. Känns bara som om jag vill kolla om han har bajsat i blöjan och ett blöjbyte är aktuellt.

    SvaraRadera