fredag 5 november 2010

Villaidyllens baksida.

Jag är bakisVi hade ett event med jobbet igår, en nattklubb var abonnerad och det bjöds på alkoholhaltig dryck. Eftersom jag var extra lycklig över att ha tre dagars ledighet framför mig, så klämde jag nog ett (eller två...) glas rödvin för mycket. *urk*


Så varför är jag då vaken så här i ottan på lediga dagen om jag desstutom är bakfull?
Jo, SOTAREN har bjudit in sig själv "någon gång mellan 07.00 och 09.00"!! Ytterligare en grej man alltså måste vänja sig vid nu när man flyttat till hus alltså. Att yrkesmän bjuder in sig själva när det passar dom. Usch. Jag slår vad om att han inte dyker upp förrän klockan 9, så har jag legat vaken och känt mig miserabel helt i onödan i två timmar. 
Buhu, buhu.
Published with Blogger-droid v1.6.2

2 kommentarer:

  1. Bra där! Upp och baka bullar, du måste ju bjuda´n på fika också!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, troligt att det skulle skett...! :p Nä, om man som sotare envisas med att komma sådana okristliga tider, så blir det INGEN fika. Inte i detta hushållet.

    SvaraRadera