tisdag 23 november 2010

Julstämning.

Ååh! Regnovädret och stormen har slutat. Nu SNÖÖÖAR det ute istället!!Myyyys!


Dessutom började jag smyg-julpynta lite igår på min lediga dag... Jaa, jag kände för det! Det ÄR ju faktiskt 1:a advent på söndag! *försvarar mig*
Som t.ex. en liten ljusstake i sovrumsfönstret (ja, jag vet att en lampa är trasig).

Några pittoreska små kvistar i hörnet av trappnedgången.

En liten shabby chic adventsstjärna i köket i guldfärgad halm!

Och en traditionell stake på köksbänken bland julstjärnor! 


Jomenvisst! Och så har jag sippat på glögg och hällt doftoljan "Cozy Christmas" i aromalampan så huset doftar en blandning av kardemumma och kanel! Ja, halledudane sicket mys jag har! 

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev, jag gillar särskilt stjärnan. Jag har också tagit fram ljusstakar och det blev riktigt mysigt.

    SvaraRadera