torsdag 11 november 2010

Spa-kväll.

All alone en torsdagskväll. Vad göra? Jo, jag fixar en egen spa-afton!

Hudvård är så klart ett måste när man har en spa-kväll. Här en peeling bestående av Zoégas kravmärkta kaffe uppblandat med den vanliga rengöringskrämen. Och så skrubba, skrubba! Funkar finfint. Blir len som en babyrumpa! *tipsar*

Här en choklad-ansiktsmask från Åhléns (pris: 20 spänn) samt ett glas rött i handen. Om ni gillar chokladdoft och rött vin är detta är fin kombo! Tänk på att inte äta upp din ansiktsmask. Man blir dålig i magen då. Nej, köp en chokladkaka i stället. Denna sexy pose bjuder jag på.

Och så hoppar jag i plurret och blåser badskum så det yr i hela badrummet!
Men det får ni inga bilder på. Hä hä hä.

3 kommentarer:

  1. åh...älska len hud! då måste jag testa. har du testat på kroppen med? har hört att det är bra mit apelsinhud?

    det där badkaret såg inte fel ut...lyyyx!

    SvaraRadera
  2. Åh ett sånt badkar har jag alltid önskat mig, det är inte ett badkar, det är en upplevelse!
    /B

    SvaraRadera