måndag 8 november 2010

Latinoparty.

Har ett latinoparty för mig själv och gläds åt det faktum att jag inte behöver oroa mig för att grannarna ska klaga längre som var nackdelen med lägenheten! Nej, nu skuttar jag runt i hela huset i pyjamasbyxor och fleecemorgonrock och skrålar:


"Oj oj oj, ojojoj oj, Vem para quebrar kuduro , vamos dançar kuduro! 
Oj oj oj, ojojoj oj, seja morena ou loira , vem balançar kuduro!"


...samtidigt som jag sippar på en kopp varm choklad med mycket grädde i...! Mmm! Mjam! Mjam!


Dessutom är det snudd på storm utanför och det spöregnar och vinden tjuter. Då passar det bra att hotta upp stämningen och göra atmosfären lite mer exotisk, så där (bortsett från pyjamasbyxorna då kanske som inte är så exotiska...).


Aaariibaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar