torsdag 27 januari 2011

TV-kväll.

Nähä, jag dammsög och sedan förlorade jag kreativiteten på en sekund och blev trött istället. Så större delen av eftermiddagen och kvällen har jag legat som en överjäst potatis i soffan och kollat på varenda serie som har gått på fyran (har inte ens orkat zappa... men så har jag ju inte så många andra kanaler heller å andra sidan). 



Jag har legat och vridigt mig i gapskratt till Sveriges Värsta Bilförare, varpå jag började fundera på  det faktum att någon av dessa förare kunde varit JAG. DÅ slutade jag skratta lite. Om jag nu hade haft körkort, dvs. Det har jag ju inte! Ännu. Får se om det blir verklighet en vacker dag. Då hoppas jag i alla fall att jag inte blir så värst stor trafikfara (vilket jag i dagsläget fasar för att jag faktiskt skulle kunna bli). Fast den dagen, den sorgen.



Sedan såg jag på Plus också. Hujedamej så skönt att de bytt ut Sverker mot Lyxfällan-snubbarna och den där bruden! Jag var galet trött på stress-Sverkers "Ska det vara så, va va?!", som aldrig gav motsäganden ens en pluttesyl i vädret att ö.h.t. försöka försvara sig! Nu får man ju lite spartips och annat också! Det gillas! *känner mig vuxen*
Sverker kastar missnöjt en  färgburk i tunnan.
Dom där nya som jag inte hunnit lära mig namnen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar