torsdag 13 januari 2011

Färg och bad.

Bestämde mig för att färga håret som sagt!
Kände mig lite wild 'n' crazy så det blev MÖRK MAHOGNY! Rött alltså! YES!

Det ser ut som en mordscen i badkaret.

Sedan började jag hälla upp ett bad!

Blubb blubb.

Leka med badskum! Jaa!


Man kan t.ex. blåsa lödder och se hur långt man kan få det att flyga!
Och allt till massa levande ljus och flummiga bhangra-rytmer (indisk musik alltså) och en sprakande brasa i bakgrunden. Mycket avkopplande måste jag säga.


Men håret då? Det syns ju för bövelen ingen skillnad på min mörkbruna kaluffs. BÄHÄÄ!!! Vilken besvikelse!! Jag har fortfarande en liten förhoppning om att man eventuellt kan se en rödaktig skiftning i fullt dagsljus... 
Nåja. Det luktar gutt och de grå stråna är förhoppningsvis borta med skummet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar