söndag 9 januari 2011

Mini-jul och tapetserande.

Igår fick jag ÄNTLIGEN fira en liten form av minijul med mamma och bror! De var ju insnöade i julas till min stora besvikelse!
Bror jäser i soffan.

Mamma packar upp sin utelampa.

Jag och Per fick den här snajsiga osten från Ölandsost! Men en liten svag touch av whisky! 
Mjam mjam!

Jag virade den runt en ICA-oliv med vitlöksfyllning.

MÖMS! Det blev mitt lördagssnacks.

Dessutom har vi (läs Per + svärfar) börjat tapetsera "studion" i källaren, som är ett av husets största rum, men som vi hittils alltså inte nyttjat alls! Tanken är att rummet dels ska inhysa en hemmastudio till Per, agera som ytterligare ett gästrum då vi ska placera en bäddsoffa här och fungera lite som hobbyrum generellt.
Fondväggen blir sådär kitchigt röd! Passar i en cool studio liksom.

Bejbi målar lister i vanlig ordning.

Blir nog riktigt fint när det blir klart!

3 kommentarer:

  1. Vad ska spelas in i källaren? ;-)
    Tänker osökt på det där paret i Böda Camping som hade gjort halva sovrummet till studio. Hehe... La Viva, eller va fan de hette. X-)

    SvaraRadera
  2. Här är de...
    http://www.youtube.com/watch?v=bj33tIBINdc&feature=related

    Man blir ju verkligen impad! Titta och "njut"...! :-P

    SvaraRadera
  3. Hehe, hysteriskt underhållande! Njae, det blir nog inga musikvideos (fast man ska ju aldrig säga aldrig, vi har kanske tråkigt någon helg och kommer på en briljant idé efter en flarra vin). Lite musik blir det nog. Jag kommer SJÄLVKLART att nästla mig in och begära att få skråla in givna framtida hits. Gärna av skum karaktär. Aha, aha! El pinche ritmo de mi isla!

    SvaraRadera