måndag 3 januari 2011

Nyårsafton!

Det var en attans så trevlig nyårsafton kan jag tala om!

Hela gänget samlat hos Mika och Stefan i Borgholm på vår fina lilla ö!

Det lagas tre-rätters!

Zack är nöjd!

Nico också! De fick köttbullar medan vi andra åt annat.
Tyvärr råkade en del av förrätten hamna på golvet... Men det räckte till oss ändå!


Micke verkar nöjd med sin skaldjurs-ceviche!
Jag lekte rockstar och lurade ut riffet till Smoke On The Water på en leksaksgitarr som jag hittade. Här försöker jag stila inför Nico med hårda rock poser. Jag är nog hans nya idol nu. I vilket fall vill jag tro det.
Cina bläddrar intresserat i en bok som hon hittade.

Hrm hrm...! Här har vi anledningen till det plötsliga litterära intresset.


Vi övergick till Pictionary istället!

Årets "vitlökspress" av Mika. Hon fick samma uppdrag förra året. I år blev den ungefär lika svårtolkad som då, men jag lyckades lura ut det!
Efterrätten bestod av Marianne-mousse.
Sedan blev det kuddkrig!!!





Pöss älskling!

Gaaaah! Jag äter opp dig!
Så börjar året närma sig mot sitt slut och vi gick ut för att tända våra fina thailands-lyktor som vi fick i julklapp! Tyvärr så blåste det för mycket. Den flög rakt in i ett träd och fastnade där. Och brann upp. Vilket besvikelse! Vi får använda dom i sommar istället. På Roots eller så!
Det andra hade inhandlat raketer! Här tänds stubinerna...!

GOTT NYTT ÅR!!
Inne igen i den orientaliska kuddhörnan. Efter ett tag började vi känna oss smått zombieartade.

Och  Micke började bita på Cinas ben.

Vi lämnade familjen Larson/Sörman och begav oss ut på en nattlig skogspromenad i snöns hem till Thomas "da cop". Där stannade vi tills 03.40 innan jag och bejbi checkade ut för natten. Sjukt trötta. 
Men uj uj så trevligt det var! Tack allihopa för en finfin kväll! 

1 kommentar:

  1. Vilket härligt gäng ni är - tycker extra mycket om bilden där grabben verkar fundera vad bruden på golvet sysslar med *hahaha*

    SvaraRadera