lördag 16 oktober 2010

Premiäreldning.

Burrrrr. Det är -4 grader ute och kallt som tusan. Så kvällen till ära bestämde vi oss för att inviga braskaminen i källaren, för att få lite behagligare värme därnere. Bejbi som troligen har varit pyroman i tidigare liv, tog sig ann uppgiften på största allvar. Han blåste och pustade tills elden till slut behagade ta sig. Vid det laget hade vi en doft av rök på övervåningen, men vad gör det när värmen börjar sprida sig?
Titta bara så mysigt!


Skål på er!



Värmen gör Per trött. Här utsträckt på den uppblåsbara extrasängen.

3 kommentarer:

  1. Har ni flyttat allt nu? Kommit på plats? Och neeeeh, jag vill inte ha dina mördarfiskar. ;-)

    SvaraRadera
  2. Mika: Njae, det mesta är flyttat. Det som står kvar i lägenheten är soffbordet, stora växten och akvariet då. FRUSTRERANDE! Jag vill bara bli klar med skiten. Jag hoppas att jag muta till mig körhjälp av bästaste Emma eller min käre bror i veckan. :p Är du verkligen helt säker på att du inte vill ha mina fina centralafrikanska ciklider? De är jättefredliga! :D

    Åsa: Ja, det är inte dumt alls! :)

    SvaraRadera