söndag 24 oktober 2010

Helgen som försvann.

Usch så vansinnigt fort denna helg har trillat iväg! Förvisso har den varit mycket gemytlig! Igår kom Anna på besök, samt Emma med boyfriend. Vi tittade på film och så drack vi vin. Jag tappade ut ett glas rödvin på nyinköpta mattan - på det ljusa partiet (det gick bort i tvätten, som tur var). Så typiskt mig.

Idag blev det en samlad fika med gänget! Cina och Mika förärade "storstaun" med ett besök, trots att Mika officiellt sett "var på jobbet". Så kan det gå!

Och i nu eftermiddag har jag fixat ett nytt akvarium:


Ett möbelakvarium på typ 115 liter. Min plan var att dra igång det med malawiciklider, men nu läser jag att det är alldeles för LITET för det, och att det behövs vara minst dubbelt så stort! Buhu! Buhuuu! 
Vad ska jag nu hitta på och fylla det med? Tråkiga tetror? Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar