tisdag 12 oktober 2010

The One Ring.

One ring to rule them all
One ring to find them
One ring to bring them all
And in the darkness bind them.


Ok ok, där blev jag lite väl nördig kanske! Mässa Sagan Om Ringen-citat så här på kvällskvisten... Nä, det enda jag EGENTLIGEN ville var att visa upp min snajsiga FÖRLOVNINGSRING! Tadaaaa!!




Igår hämtade vi ut de små tingen, bättre sent än aldrig. Här har jag alltså gått en hel månad och varit ringlöst förlovad och blivit frustrerad och till slut nästan GLÖMT BORT det faktum att jag är förlovad! Illa, illa. 
Men nu äntligen sitter den där! Titt' så fin och glänsande den är! 
Med en härlig tyngd och en fin inskription (dock ej på alvspråk). 
Jag går och putsar på den konstant.

1 kommentar:

  1. Nice! Hade dock varit fett coolt med en inskription på alvspråk! Ja så är jag ju en gammal fantasynörd också...

    SvaraRadera