torsdag 28 oktober 2010

Färdigbetalad.

Så var räkningarna betalda igen, nu så här första månaden i huset med bolån och allt!
Dessutom har jag betalat månadskostnaden för lägenheten i Småstadsgettot, pengar som sedan min bror kommer föra över då han kommer hyra den i andra hand av mig fr.o.m månadsskiftet.
Konstigt nog har jag haft möjlighet att betala rubbet själv, i väntan på pengar från Per och min bror! Hur skönt känns inte det? Och nu har jag definitivt ingen fet lön. Nej, den är verkligen usel! Och skulle jag försökt klara allt på egen hand hade jag såklart fått leva på typ... havregrynsgröt varenda månad - MEN det hade nog faktiskt gått ihop!Eller kanske inte när elräkningar och annat börjar trilla in. Men ändå! Coolt.


Nåja, känns skönt att veta att det kommer trilla in några tusingar på mitt konto snart i alla fall. 
Köpa snygga fiskar då kanske? Jaaa! Eller en soffa kanske har högre prioritet i och för sig...


Någon som känner för att betala Marias studielån nästa månad?

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! :D Klänningen är ganska gammal så den går inte att köpa längre, tro mig, jag har kollat XD Ha en bra dag <3

    SvaraRadera