torsdag 28 oktober 2010

Ledigt svammel.

Idag är jag LEDIG! YEY!

Och anledningen till det är förstås att jag kommer jobba hela helgen. Men den sorgen tar vi då. Idag njuter jag istället av att jag fått sova ut, att jag kan sitta och pimpla morgonkaffe i lugn och ro framför datorn, medan jag slösurfar och kollar nyheterna och favvobloggarna. 

Planer för dagen? Finns inte så många (gutt!), förutom att åka till Småstadsgettot och tömma mitt gamla akvarium. I eftermiddag kommer en kollega dit och ska hämta det. Japp, jag skänker bort det, och Lupita och co får därmed ett nytt hem.

Lupita och Carlos (R.I.P) på bild.


Min tanke är ju att börja om på nytt, med mitt NYA snajsiga möbelakvarium som är 20 liter större, med något exotiskt innehåll, vad det nu kan tänkas bli...

Dessutom antar jag att jag får lägga lite tid på att fortsätta att packa upp grejer. Hälften av bohaget ligger ju fortfarande i flyttlådor. Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar