tisdag 26 oktober 2010

Halloween-klurande.

Tänk, nu börjar det dra ihop sig för en av årets roligaste höjdpunkter igen! 

Halloween!! 

Fullkomligt älskar't! Frågan är vad man ska satsa på för utstyrsel i år? Har liksom varit vampyr de senaste tre åren eller något. Enda sedan min tandsköterska till mamma gjöt till måttanpasade huggtänder i plast åt mig! Tyvärr vet jag inte i vilken flyttkartong de ligger för tillfället, så i år får det nog bli en annan förklädnad.

Eftersom Halloweenfirandet i år kommer att kombineras med karibiska rytmer och reggae - så började jag klura på det karibiska zombietemat fast med lite svenska höstinfluenser. Ja, det skulle kunna vara något... Återkommer närmare angående det lilla projektet.

Här är i alla fall en liten catchy halloween-video som inspiration! 
Monster Mash! Yeah!



5 kommentarer:

  1. skulle vilja be om lite hjälp då jag precis startat en ny blogg...
    allaandra.blogg.se- är bloggen för dig som bara vill skriva av dig och läsa om andras upplevelser! Du kanske precis har gått ur ett förhållande eller förlorat någon? Du kanske precis fått nytt jobb eller firat ett år med din pojkvän? Allt du gör är att du skickar ett mail till "moafohlin@hotmail.com" och du väljer helt själv om du vill vara anonym eller inte. Alla mail läses igenom men jag kan inte garantera att alla kommer upp på bloggen! Lämna gärna respons också! Tar emot alla förslag.

    tack på förhand!<3

    SvaraRadera
  2. Me lövs it too! Tänker mina pumpagubbe-ljus as we speak...

    SvaraRadera
  3. TÄNDER ska det stå!

    SvaraRadera
  4. Men VARFÖR packar du inte upp flyttlådorna???!

    SvaraRadera
  5. Ja, det kan man verkligen fråga sig. Lathet mestadels. Hähä. Men vadå? Det är väl inget fel på att vara zombie i år? Lite nytänkande sådär. Eller? :D

    SvaraRadera