tisdag 12 oktober 2010

Ååål baj maj seeeelf. Döunt vånna bi, ååål baj maj seeeelf....

Ja, här går jag runt och gastar helt för mig själv. Detta är min premiärkväll/natt helt ensam här i Villaidyllen. Creepy.
Tänk om huset är skulle vara typ... hemsökt? Något elakt spöke som hållit sig undan medan Per varit här, men som plötsligt får för sig att dyka upp nu när jag är själv? Eller någon inbrottstjyv som får för sig att bryta sig in och börja rota runt i flyttkartongerna? Eller någon våldtäktsman utklädd till granne som tar tillfället i akt, knackar på dörren för att typ låna socker - som jag inte har - och som sedan tvingar sig in i huset?

Nä, jag får försöka fokusera på andra saker. Det ska nog gå fint. Jag tänker passa på att leva loppan istället medan bejbi är borta! Det fina med att ha ett helt hus för sig själv är att jag för första gången på så länge jag kan minnas, kan vrida upp volymen och skråla ÄNNU högre, utan att behöva terrorisera mina grannar! 
Och så ska jag goffa i brie. Hähähä.

Vattenpipetjyvar ska man se upp med, anser Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar