onsdag 8 februari 2012

Flyt!

Weeh! Det känns som om Livet, Universum och Allting (som det skrivs i Liftarens Guide Till Galaxen) definitivt har varit på min sida idag! 

  • Kul dag på jobbet!
  • Fyndade varma vantar med luddigt foder på Åhléns för 39 spänn!
  • Jag lyxade till onsdagen och investerade i kvällens förnöjelser, se nedan!

Inspiration x 2! För trots att jag fortfarande sörjer säljstoppade Marabou Mango, så ska det bli riktigt spännande att få sätta tänderna i denna! Chokladen alltså. Tidningen tänker jag förstås läsa. 

  • Och sist men inte minst så hittade jag 500 spänn i en snödriva!! Oddsen för det!? Självklart tänker jag se jag det som ett tecken på att Den Stora Löneförhöjningen/Nya Toppjobbet/Miljonvinsten är nära... Haha! Eh japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar