lördag 11 februari 2012

Nytt jobb?!

Dra på trissor! I onsdags skrev jag ju inte helt seriöst om " Den Stora Löneförhöjningen/Nya Toppjobbet/Miljonvinsten ". Ok, det har inte blivit någon miljonvinst eller superlöneförhöjning - MEN! I torsdags FICK JAG ETT NYTT JOBB!!!?! 

Jag tror fortfarande inte riktigt att det är sant utan nyper i armen titt som tätt. Detta är en tjänst som jag sökte i december. Jag var på intervju den 26 januari och det var sagt att jag skulle få besked senast förra veckan - vilket jag inte fick. Jag gav upp och släppte det hela. Men så i torsdags eftermiddag ringde de alltså! Holy cow! Igår lämnade jag in min skriftliga uppsägning på mitt nuvarande jobb där jag spenderat de senaste fyra åren. Det känns verkligen... SJUKT! Kul!! Spännande! Och... läskigt!

Nu ska jag fira det och den lediga helgen med ytterligare en kopp kaffe och lata mig rejält! 

Tjipp!


2 kommentarer: