fredag 3 februari 2012

I morse visade termometern en utetemperatur på -13.4 grader! 
INTE ok enligt mig! Jag mår inte bra av kyla. Min kropp får köldklåda, jag känner mig eländig hela tiden och dessutom blir min hud torr som fnöske! Så jag startade dagen med att bada in mig i olivolja och sitta inomhus och kura med några koppar kaffe. Har varit ledig idag, sinni!

Men därefter har jag inte legat på latsidan, åh nej! Jag har förflyttat snö från den överdimensionerade garageuppfarten (vilket tog mig närmare en timma, tröstlöst när det nästan är lika mycket igen några timmar senare). Jag har dessutom städat huset, tvättat några lass med smutstvätt, varit och handlat, styrt upp en mango/passionsfrukt mousse och en sallad, lassat in och ur i diskmaskinen några vändor och rensat kattlådor.

Så nu känner jag att jag är värd detta:



En mental workshop i dagdrömmande! 


I alla fall en liten stund, för om en timma får vi gäster! :) Ha en härlig fredagskväll folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar