måndag 13 juni 2011

Da weekend.

Vad tusan hände med Annandag Pingst!? Tyckte vi kunde fått ha kvar den som röd dag. Också. Ju fler röda dagar destå bättre, hähä... 

Jaja. Helgen gick för fort igen.
♥ Bejbi överraskade mig med en Marabou MANGO! Fantastisk choklad!
 
Han målade även ett grått nyckelskåp vitt!

Och så tog han bort planket mellan stora altanen och pooldäcket. Så nu är det äntligen ett sammanhängade däck där man kan gå emellan. Förut har man behövt gått runt hela huset för att komma in till poolen. Attans så snyggt blev det! Sicken handyman jag har till fästman! 
Jag då? Jo jag har t.ex. storstädat hela huset, dammsugit upp de sista julgranbarren bakom soffan och svabbat därunder för första gången sedan vi flyttade in. Gjorde många intressanta fynd. Förrutom granbarr fanns där dammråttor, kattleksaker, chipsrester, en gaffel och en julgranskula (!). 
Nu doftar hela huset så där gutt av grönsåpa! Mmmm.
Och så har jag solat och druckit öl också. Förstås.


Antar att man är redo för en ny vecka..? Tre veckor kvar tills semestern. 
Pust. Suck. Stön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar