tisdag 14 februari 2012

Gelehjärtan och kattkiss.

Gölligölligöll! Glad Alla Hjärtans Dag på er! Nej, jag har ingen anledning att vara bitter, MEN jag känner mig en aning ömklig i alla fall. All alone, eftersom Per är ute och cirklar runt i världen igen, PMSig x 100, pluffsig och ont-i-halsig. Det vräker ner snö (onödigt!) och är kallt och eländigt. Dessutom luktar det diffust kattkiss i huset som jag ännu ej lyckats lokalisera?! Misstänker starkt en könsmogen Dante som nu är i stort behov av en kastrering. Buhu!

Nåja. Jag har i alla fall fått några hjärtan idag! Först ett gelehjärta på körskolan. Sedan ett vaniljhjärta till kaffet på jobbet. Sedan fick jag ett hjärta i skriftform ->  på Fejsbuck av bejbi, och blev slutligen bjuden på ytterligare ett gelehjärta av en frikostig kollega. Så en får inte klaga, nej nej.

God natt.

2 kommentarer:

  1. Det enda som är bra med såna dagar är att de går över...KRAM

    SvaraRadera
  2. Det finns inget mer irriterande än diffus kattkisslukt! Och kattdjäkeln går liksom omkring och sneglar belåtet på en för den vet att man vet att den har kissat - men inte vart!

    SvaraRadera