tisdag 7 februari 2012

Zumba Wii!

Snabba ryck! Idag leverarades paketet som jag klickade hem igår från Webhallen.se!
ZUMBA! Kolla bara vad vältränad, snygg och glad den där tjejen på omslaget ser ut!
Vem kan motstå något sådant?

Det följde med ett snajsigt fitnessbälte också! Först tänkte jag att att det var något magiskt med bältet, att man ska ha det på sig och så blir man så där fit som tjejen på bilden av bara farten?


Coolt, tänkte jag och spände genast runt det hela kring magen. Det såg lite sådär Star Trek-inspirerat ut (särskilt i kombination med glansiga blåsilvriga pyjamasbyxor)?! Sedan studerade jag omslaget lite närmare och insåg att man ska ha det hängades på höften, lite mer avslappnat - detta för att mäta sina höftmoves och inte valksvallet kring midjan. Nåja, det är nog bra det också, om än lite mindre Star Trek.

Har dock inte testat det ännu. Det är ju kväll och grannarna är hemma och har ingen lust att ställa till med liveshow i vardagsrummet... Väntar tills dagsljus i stället. Arribaaa!

2 kommentarer:

  1. Åh! Skoj! Det får vi testa nästa gång jag kommer :)

    SvaraRadera
  2. Du måste säga hur det är... Om man ska klippa till :)

    SvaraRadera