måndag 27 februari 2012

Överraskning en söndag!

Igår när jag kom hem från jobbet stod det två mystiska rosa kassar i köket! De visade sig innehålla massor med spännande grejer! T.e.x. blockljus, värmeljus, duschcreme...
Ett par grytlappar med färgglada fiskar på!! Kan man bli annat än glad av sådana?!

Det fanns också en kökshandduk och en liten fin linneduk med franska texter på!


Och en badbomb (den blå på bilden)! Älskar badbomber! Jag har lyckas samla på mig ett gäng nu, både sådana som jag fått i julklapp/födelsedagspresent, samt som jag inhandlat själv. Nu har jag lagt upp alla på ett fat i badrummet som ett snajsigt stilleben. De ligger där och ser fina ut och luktar gutt i väntan på användning.  
Världens gulligaste svärmor har jag..!

1 kommentar:

  1. En sån härlig present! jag älskar sånt jag tror jag ska köpa en liten rosa kasse med luktagott snart:-)

    SvaraRadera