måndag 13 februari 2012

Min nya kompis.

Jag förstår förstås att ni nästan kreverar av nyfikenhet angående vad jag gjorde för 500-lappen som jag hittade förra onsdagen..?! Oroas icke! Här kommer avslöjandet! Jag gjorde en riktig investering:
Symaskinen "SY"! Från IKEA. Pris: 599 kr.
Jag har velat köpa en symaskin rätt länge, men känt mig lite för pank/snål. Men nu kostade den ju i stort sett bara 99 spänn, med tanke på snödrivepengen!

Min lilla blågula, runda, leksaksliknande snödrive-symaskin!   ♥ Aj löv ju! 
Vi ska skapa många kreativa projekt, du och jag.

2 kommentarer:

  1. Det var ju ett helt ok pris...är den svår att förstå sig på för en som inte trätt en symaskin sen skoltiden? tror du? hoppas dom uppfinner symaskiner som trär sig själv.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte testat den ännu... *skamsen*. Men jag tror att jag ska göra ett försök nästa vecka när jag har någon dag ledig, den verkar inte så värst hi-tech, utan rätt enkel att förstå sig på. :)

    SvaraRadera