onsdag 1 februari 2012

Chill.

Jag och Bobban chillar.
Sedärja, nu börjar man nästan bli människa igen! Sent igår natt kom vi hem från London, och gårdagen på jobbet kände jag mig ganska så zombieartad pga alldeles för få timmars sömn! Idag känner jag mig däremot helt ok igen, även om jag inte orkat packat upp väskan ännu. Men vad gör väl det? Det kan man alltid göra en annan dag! Tänkte försöka få upp lite bilder från resan inom kort (även det en annan dag)!


Men så till en annan sak: Vad är det med det här vita, kalla fjamset som vräker ner från skyn?!
Jag hade ju just börjat klicka hem frökataloger och börjat planera för vår?! Inte schysst av vädergudarna att först luras med 10 plusgrader och sol på Annandagen för att sedan ställa till med snöstorm i februari..! Bu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar