onsdag 2 november 2011

Höstaggression.

Känn på den.
Äh. Jag måste verkligen rycka upp mig! Jag har känt mig aggressiv i över en veckas tid nu! Sur, oinspirerad, negativ, gnällig, fräsig, missnöjd och klagig är jag! Nästan så jag skäms, men kan ändå inte göra något åt det för lik förbannat fortsätter jag att spotta och fräsa och förpesta mig själv och min omgivning. Först trodde jag att det var alldeles vanlig och hederlig pms, men så gick den liksom inte över..?! 


Jag kanske har blivit höstaggressiv? Vissa får ju höstdepression och så där, men det kanske kan te sig olika från person till person?
Fast till saken hör ju att jag faktiskt GILLAR hösten. Den är ju fin med sprakande färger och jag har inte alls något emot att byta sol och uteliv mot mysiga filtar och tända ljus (okej okej, jag föredrar så klart det förstnämnda, vem försöker jag lura...). Men jag antar att mörkret gör mig extra aggressiv! 


Så vad ska jag göra? Enligt den här artikeln ska jag äta choklad och partaja. Låter ju i och för sig som en rätt okej medicin.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det har att göra med den där parodin vi lever i. Men ät choklad och ut och partaja med dig! =)

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag misstänker skarpt att det kan vara en starkt bidragande orsak. Den fenomenala parodin på oss själva! :P

    SvaraRadera