tisdag 22 november 2011

Sminkkväll och after work.

Igår var det en ovanligt lyxig måndag! Efter jobbet begav jag mig till stadens Body Shop-butik och träffade hela finaste gänget! Det vankades provsminkningar minsann, en litet trevligt samkväm som Anette dragit ihop!
Mika i sminkstolen. Ser nöjd ut och gör tummen upp!

Emma och Anette smaskar på tilltuggen som bjöds på! Ser också nöjda ut!

Jag blev sminkad i rosa ögonskugga och riktigt tjock eyeliner á la 50-tal. "Det tar fram dina ögon", förklarade sminktjejen entusiatiskt samtidigt som hon höll på att vifta ut min ena lins med en tops. Jag var skeptisk. Avskyr nämligen rosa och är en färg som jag aldrig skulle använda mig av själv. Men resultatet blev rätt coolt ändå... får väl erkännas (har dock ej blivit omvänd).

Det bästa var ändå efteråt när vi som värsta välsminkade primadonnorna gick ut och After Workade! Mycket MYCKET trevligt, som görs på tok för sällan! 

1 kommentar: