fredag 11 november 2011

11/11/11

Alla coola människor verkar skriva något extraordinärt om denna dag så helst hade jag velat göra detsamma! Som att jag hade hade hoppat bungy jump eller tagit mitt livs viktigaste beslut, gått i kloster, blivit asket, slagit världsrekord i x-antal nysningar, eller klurat fram den ultimata lösningen till världsfred typ!


Fast så blev det ju inte riktigt... Nä, jag har jobbat och ätit smörgåstårta på fikarasten tills jag blev vansinnigt illamående och därmed fick skippa den riktiga lunchen. Kvällen fortsatte med hångel, vindrickande och en fultankningskväll med Dexter och Stargate SG1. 


Och som kronan på verkat så har jag dessutom nostalgidansat lite till den här gamla godingen:


(Ni vet när man hopp-slajdar med fötterna bakåt som man gjorde in da beginning of the hiphopish/eurodance era back in da 90:s!)


Fast en sådan 11/11/11 är ju inte fy skam det heller, hähä! :-D

2 kommentarer:

  1. Jag var så vågad att jag åt en pepparkaka 11/11/11 - över en månad innan jul!! Snacka om att retas med ödet.

    Det här är ju en klassiker, det var sååå coolt på den tiden men nu... kolla in MAGVÄSKAN! Det coolaste man kunde ha då, typ, hahaha! Magväska och cykelbyxor. Imagen var komplett.

    SvaraRadera
  2. Håhå! Där slog du mig i pepparkaksätandet!!

    Och appropå magväskan... jag anammade dessvärre hela imagen! Med cykelbyxor, nedhasade korvstrumpor OCH magväska i kombination med en permanent på utväxt. En tid i livet man helst vill förtränga.

    SvaraRadera