torsdag 10 november 2011

Ändrat fokus.

Först tänkte jag att hela dagen kändes helt nere i skoskaften när jag gick från jobbet. Men senare i kväll har jag insett att den inte alls var så illa, när jag väl tänkt tillbaka på den! 

Först hade jag en aptidig körlektion klockan 07.00 som gick alldeles ypperligt (om jag får säga det själv). Sedan tänkte jag köpa en ny övningskörningsskylt som var magnetisk (den jag redan har är med sugproppar = lossnar hela tiden), men då FICK jag en istället! Helt gratis! Schyrre.
Än så länge pryder den kylskåpet tillsammans med resten av kylskåpskonsten.
 Yogan ikväll var jobbigare -  men mer inspirerande än någonsin! Det var två veckor sedan nu, eftersom instruktören varit sjuk. Men ikväll var det ljuvligt! Man kan känna sig totalt ömklig/neggo/stressad/deppig/trött/oinspirerad innan men när man väl lämnar lokalen 1,5 timma senare mår man prima på alla plan! Rekommenderar det verkligen till alla! Yoga for the people!

På vägen hem hämtade jag dessutom ut ett paket från Yves Rocher innehållande bl.a. en serie med "juldoft" (duschcreme, hudlotion och handtvål).
Men man får alltid med små premier och överraskningar = extra kul!! Som de här små fina ljuslyktorna t.ex!

Och den här parfymen var specialpris på när man beställde andra grejer! Blommig och lite kryddig! Och snajsig flaska!
Alla dessa fina saker gjorde att jag inte ens brydde mig nämnvärt när jag råkade trampa i kattkräk två gånger ikväll! Dagen blev ju rätt ok ändå när man väl klurar lite på det! Och så är det fredag i morgon! Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar