torsdag 17 november 2011

Torsdagslyx!

Jag skolkade från yogan ikväll..! Skämmes! Till mitt försvar gick jag upp 05.30 i morse utan tillräckligt många timmars sömn. Jag hade ytterligare en aptidig körlektion som även denna gång - trots mitt zombiestadie- gick finfint (förrutom att min körlärare påstår att jag är aggressiv med växelspaken?! Förstår inte vad han menar..?). 
Sedan 8 timmars jobb på det. Var helt enkelt alldeles för mör för någon form av fysisk aktivitet. Så det blev torsdagslyx med ett bad istället! Detta till tonerna av nostalgisk peruansk folkmusik från 90-talet! Aaah!
Notera att Pool-Buddhan nu under vintertid har blivit en Bad-Buddha istället!

1 kommentar:

  1. Åh ett sånt härligt bad ni har jag blir bara såå avundsjuk! men jag blev sugen på att bada ändå i min lilla..tekopp:-D

    SvaraRadera