tisdag 15 mars 2011

Snark. Snorf. Gäsp.

Men alltså. Hur trött kan man vara egentligen? Jag håller ju för bövelen på att somna sittandes! Jag har försökt att äta en munsbit, att slå mig själv på kinderna. Jag har druckit iskallt bubbelvatten tills jag fick brain-freeze i hjärnan. Nu försöker jag dessutom skriva ett sömningt blogginlägg i den nästan sovande bloggen. Men inte piggnar jag till för det inte!
Kan jag verkligen gå och lägga mig redan strax efter 9 utan att skämmas? När jag dessutom är ledig och tänker ta sovmorgon i morgon? 
So. Not. Cool.

5 kommentarer:

  1. Ta och pigga upp dig med en kycklingfilé.

    SvaraRadera
  2. Eller gnag på ett revben.

    SvaraRadera
  3. Haha, så roliga man kan vara! X-)

    SvaraRadera
  4. Inte mobba Mia nu... Hon var såååå duktig i helgen :)

    SvaraRadera