lördag 5 mars 2011

På eftermiddagsrasten:

Majgadd, vilken stress-dag! Redan vid lunch så hade jag plockat nästan lika många samtal som jag vanligtvis gör under en hel vanlig dag! Så man känner sig rätt så mör, minst sagt!


Fast mitt humör är i alla fall på topp igen! Kom på bästa medicinen: Jag drog igång lite schysst musik á la Tropicopop i lurarna och röjde loss i dutty wine-style vid mitt skrivbord som jag höjt till ståhöjd. Vi hade nämligen en ergonom på besök igår som poängterade vikten av att stå och jobba då och då. Så nu har jag stått. Massor! Och så alltså dansat lite diskret. Ok ok, kanske inte så diskret förresten, för plötsligt började mina kollegor titta och undrade flinande vad jag pysslade med. Helt ok! Jag bjuder på det! Hähä.


Ratta-ta-ta-ta-ta-ta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar