måndag 7 mars 2011

Fin-gryta.

Aah! Efter nio timmars sömn känner man sig bra! Gott med sovmorgon och att man börjar sent så här på måndagen. Då har man tid att dricka upp morgonkaffet i lugn och ro, samt koka morgonäggen utan att de blir alltför slaffsiga så man måste slurpa i sig dom i alla hast (typ).

På tal om äggkokning! Jag måste förresten visa den här lilla våriga emaljgrytan som fyndades för ett par helger sedan på Kupan för billig peng!


Med nyponrosor (?) på! Jag är nog nästan lite kär i den, för jag blir liksom extra lycklig när kokar morgonäggen i den! Eller slänger små blickar på den när jag går förbi. Och då är jag verkligen inte en person som brukar bli lycklig när jag ser en emaljgryta... Eller något köksredskap alls för den delen.

Morr'n på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar