lördag 24 september 2011

Lediga torsdagen!

I torsdags var jag ledig och sysslingen var ju som sagt på besök! Det blev en sådan där riktigt skön slappdag!
Vi drack chili-limedrinkar och hängde i bastun med hårinpackning! Suveränt goda med lite sting i! Ingredienser: vodka, fruktsoda, mortlad chili, pressad lime och massor med is! Mjam mjam.

Vi körde en peeling med kaffepulver som jag demonstrerat i tidigare inlägg (asbra! Try it!). Och så gjorde vi ansiktsmasker! Anna gjorde en läskig peel-off variant.

Jag körde på min favvo i repris - chokladansiktsmasken!


Och så hade Anna med sig en jättefin present. ♥ Tack syssling!

2 kommentarer:

  1. Härligt!

    Jag gillar peel off masker för på något perverterat sätt så gillar jag att liksom "skala av" mig huden... ehrm...

    SvaraRadera
  2. I och för sig har du en poäng där. När jag var liten ääälskade jag att kladda ner mig med Carlssons klister och sedan dra bort det torkade limmet samtidigt som man fnissade och låtsades att man slet av sig huden. Skojigt!

    SvaraRadera