torsdag 15 september 2011

Busy day.

Klockan 05.15 ringde mobilalarmet. 07.00 började sedan mitt livs andra körlektion - som för övrigt gick alldeles förträffligt om jag får säga det själv! I alla fall med tanke på att det bara var ett par dagar sedan som jag fick lära mig hur man växlar + det faktum att trafikläraren tvingade ut mig i en rondell (!!). Med trafik!! Och vi överlevde! Så, jo, jag får nog ändå säga att det gick förträffligt!


En rask promenad till jobbet och loggade in i datorn prick 08.30 (även om datorstrul gjorde att jag de facto inte kunde börja jobba förrän 09.10 - dock inte mitt fel!).


Loggade ur igen 17.03. Inte så värst rask promenad till bussen.


Klockan 18.02 rusade jag däremot in genom ytterdörren, bytte om till träningskläder på två minuter och spatserade iväg till ytterligare ett pass Vinyasa Yoga
20.05 stapplade jag hemåt igen. Med snedsteg. Trött i kroppen men avslappnad och vid gott mod i knoppen! Gott mos.


Kvällens gastronomiska sensation blev en uppvärmd soja-choritzo.
En kååv, helt enkelt som man säger här i Kjalma. 
Bara så där på sittande fot (?). Kryddig och fin så jag är helt nöjd!  Man kan dock ana mörka skuggor och begynnande påsar under ögonen, ett strålande bevis på en synnerligen effektiv dag från början till slut. Den första av flera framöver...
Go'natt. (Zzzzzz)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar