fredag 14 oktober 2011

Ny frise.

HOHO! NU HAR JAG HELG! Jag jobbade endast halvdag och slutade klockan 12 så här en fredag = lika ovanligt som att vinna på lotteri ungefär! Bestämde mig för att lyxa till tillvaron lite och drog ut på stan och flanerade trots grym träningsvärk från gårdagens yogapass. 


ÄLSKAR att flanera. Titta på skojiga saker i affärerna med bra musik i lurarna och bara smälta in bland folk!


Å så har jag klippt mä!
Fick ett litet spontanryck och gick in på en salong med drop-in och klippte bort de slitna svinto-topparna! Ingen drastiskt förändring mer än ca 3 centimeter och lite upptjoffat kring ansiktet (feg)
Jag åt en smarrig dagens lunch och kollade på folk en stund! Slutligen investerade jag i leggings också som på något märkligt vis alltid lyckas gå sönder samtidigt? Alla paren? Äh. 


Känns fint. En bra start på helgen!

3 kommentarer:

  1. Fin blev du love! :-) Puss

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Jag undrar varför leggings är så djävla dyra rent utsagt? 99 spänn vill de ha för ETT par! Helgerån!

    SvaraRadera
  3. Håller med. Det är ju trots allt ett standardplagg, goddammit. Ett bra standardplagg förvisso, men likväl ett standardplagg. Rån!!

    SvaraRadera