onsdag 26 oktober 2011

En såndär klassisk lista ni vet!

Jag som någon slags South Park-karaktär?

Längd: 163 cm

Vikt: Totalt oväsentligt anser jag! Den funkar, det är huvudsaken.

Hårfärg: Jordbrunt med upploppande vita stänk i benan (blä).

Ögonfärg: Blå.

Fräknar: På sommaren har jag en del. På vintern har jag bara en och den sitter på näsan. Den är stor. Kan vara ett födelsemärke?!

Bästa kroppsdel: Mina coola Dracula-hörntänder!

Sämsta kroppsdel: Mina prinskorvsliknande lilltår.

Ärr: Ett par stycken. Något från när jag skulle vara cool och försöka åka skateboard en gång i min ungdomsdagar. Något orsakat av bakteriemättade kattklor och något orsakat av mina älskade sadistiska kompisar under en attans så bra fest!

Tatueringar: Nä. Men räknar mina coola ärr lite som scarifications? Same, same but different? Nähä, skit i det då.

Piercingar: Endast i öronen. Fyra stycken i öronsnibbarna och ett i ena i "broskflärpen". Den sistnämnda gjorde jag i Turkiet på fyllan i mina vilda ungdomsår. Kanske inte så genomtänkt men inget jag ångrar!

Sjukdom: Grav närsynthet och lätt hypokondri.

Brutna ben: Hmmm. Jag tror att jag kan ha spräckt till svanskotan en gång när jag trillade av en häst som hellre ville äta gräs än att ha mig på ryggen. Jag kunde inte sitta normalt på flera veckor.

Fobi: Gå bakom bussar/lastbilar (tror att jag ska bli påbackad och krossad). Detta gäller även full-lastade timmerbilar (tror att de ska tappa sin timmerlast på mig och därmed blir jag krossad).

Tvångstanke: Att undvika A-brunnar eller gå under stegar. Att alltid se till att skjutgarderoberna i sovrummet är helt tilldragna innan jag kan somna (man vet aldrig vilka monster som lurar bland mina leggings).

Rädsla: Sjukdom och död i största allmänhet. Eller att ha blivit helt gråhårig innan jag fyllt 40.

Kroppsligt partytrick: Blåsa eld. 
Dont try this at home. Särskilt inte med tändvätska! Det kan vara attans så farligt!!
Bästa känsla: KÄRLEK så klart! Till partnern, till familj, till vänner och djur. Till kollegor och grannar och bekanta. Till medpassagerare på bussen och butiksbiträdet på ICA! Och kärlek till dig själv så klart! All you need is love! 

Bästa fysiska känsla: Att hångla med bejbi. (♥ igen)

Varken mer eller mindre än så helt enkelt. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar