fredag 21 oktober 2011

Efterlängtad fredag!

Den här veckan har varit sjukt stressig och nu är den som tur är över! Yey! Jag skuttade ut från jobbet och tog några yogiska andetag och släppte irritationen och stressen relativt snabbt (alltså när man djupandas och låter ungefär som Darth Vader - vilket jag så klart gjorde när det inte var några andra i närheten. Man kan ju inte gå runt och frusta som Darth Vader hur som helst. Då är vi där med de vita rockarna igen...)

Eftersom Per kommer hem från Paris först sent i natt bestämde jag mig för att lyxa lite i min ensamhet med tödvin, choklad med karamelliserade mandlar och havssalt! Och har samtidigt plöjt igenom några avsnitt Outsourced (vansinnigt skojig serie). En galet trevlig start på helgen helt enkelt!



Sitter fortfarande i valet och kvalet om jag ska ta mig ett varmt och bubbligt bad eller inte..? Det är ju så klart attans så skönt och avslappnade att bada. Men det är sååå jobbigt att rengöra badkaret innan! Pust..! *i-landsproblem* 

2 kommentarer:

  1. Vin OCH rödvin - du slog på stort ;-).

    Det där badkaret hade jag gladeligen rengjort för ett bad....jag som inte har något *snyft*

    SvaraRadera
  2. Ojdå! Korrekturläsning var det ja, hehe. Både vin och rödvin är fina grejer! :D

    SvaraRadera