onsdag 12 oktober 2011

The Howling i Villaidyllen.

Det är ju en alldeles galet tjusig fullmåne ikväll! När jag var på väg hem från jobbet kände jag en sådan lust att yla lite. Leka lite varulvsfilm ni vet! Inte? Nähä, men nu kände jag i alla fall för det! Så det gjorde jag alltså, samtidigt som jag flinade åt mig själv. Fast väldigt tyst förstås (beträffande både ylandet och flinandet)!
Typ såhär.
Efteråt märkte jag att det gick några tjejer en bit bakom mig. Då skämdes jag förstås och kände mig lite som en skamsen hund. Hoppas bara att de inte ringer dom där med vita rockar... Eh. Hehe.

3 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Jo, ibland kan man bli bra sugen på att plocka fram det inre rovdjuret :) Oavsett om det är fullmåne eller om man bara är arg på nåt ;)

    SvaraRadera
  2. Fullmåne! Höst! Halloween! Det var ju så inne för några år sedan att fira Halloween - vart tog det vägen? var det bara en fluga? *gråter* Jag hör till den minimala skara som tycker att hösten är fylld av mörk magi och mystik...

    SvaraRadera
  3. Nina: Precis! Viktigt ju!

    Anna: Jag säger detsamma! ÄLSKAR JU HALLOWEEN! :( Förra året var jag och övriga i sällskapet de enda på hela stället som var utklädda på en reggaespelning med Halloweentema! Vad är det med folk nu för tiden? När man väl FÅR en chans att spöka ut sig och fixa skräckmys så skiter folk i det? Synd och skam. Vet inte vart världen är på väg längre.

    SvaraRadera