onsdag 20 april 2011

Vem är jag..?

Jag fick plötsligt en smärre existentiell kris ikväll. Men nämn ett problem som inte en simpel Google-sökning kan råda bot på?

Jag sökte därför på "Maria är..?". Och enligt Google så är jag alltså:

  •  Djurens hjälte.
  •  En lat mamma (här är ju Google ute och cyklar, men visst... hade jag varit mamma så hade jag så klart varit en lat sådan!)
  • Konsthantverkare.
  • Inte rädd för att reta folk.
  • En skogskvinna att räkna med. (ju kän kål mi AMAZON-woman!)
  • En ängel sänd från ovan! (flax flax)
  • Proffs på att rasta hundar.
  • Kattens bästa vän.

PHU! Skönt! Då har vi fått svar på det! Vilken tur att vi har ett sökverktyg vi kan lita på! Nu kan jag ju gå och lägga mig i lugn och ro utan att behöva grubbla längre! Vad tusan gjorde vi innan internetet?
Maria är även ett svävande huvud då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar