lördag 30 april 2011

Fjortisvin?

Valborg! Dessutom första gången på typ 3 år som jag inte jobbar den här dagen! Fina grejer! 

Planen då? Jo, att hoppa på en buss mot Borgholm, Öland och möta upp hela finaste gänget för en helkväll! Så nu står vinet på kylning! Det blev ett vitt budgetvin för 50 spänn, av den anledningen att jag dels hade bråttom när jag skulle inhandla det och inte hann botanisera i sortimentet, samt att jag vill minnas att det är så där fruktigt och pärlande.

Systemet-tjejen tittade misstänksamt på mig - OCH FRÅGADE OM LEG!! 

-Jamen GIVETVIS ska du få se det! kvittrade jag nöjt, och slängde fram mitt körkort för EU-moped. 
YES! Man blir ju lika glad varje gång! Självklart vill jag tro att det var för att jag ser så urbota ung ut och inte för att jag inhandlade ett fjortisvin...
Casal Garcia funkar ju även för 30+are, anser Maria.

2 kommentarer:

  1. Det funkar. Trodde först du satsat på Reymos, men det är ju exklusiva grejer om man jämför...kostar 62:- ...Hehe...

    SvaraRadera
  2. Det var precis lika friskt och pärlande som jag kommer ihåg! En liten melonskiva eller jordgubbe i så skulle det blivit en riktig höjdare! :D

    SvaraRadera