tisdag 19 april 2011

Chillar.

Hällöu! Här sitter jag och chillar på trädäcket iförd thaifiskarbyxor (som f.ö. är världens skönaste plagg) och mår finfint så här på lediga dagen!

Mitt i den begynnande tropiska regnskogen...! Eh. Hehe. Nåja, de tre plantor som står utställda.

Gött är det i alla fall. Solen värmer skönt när man bara slipper blåsten!

Hawaiian Tropic är förstås ett måste! Ni har väl hört att ozonlagret är attans så tunt just nu? Man bränner sig skitfort! Dessutom gör den sliskiga kokosdoften att det känns ännu mer tropiskt!

Jag har även fått premiär-stickan i foten! Blodet sprutade när jag tog ut den och nu måste jag hoppa på kryckor... Ok då, nästan.

1 kommentar:

  1. Såg nästan lite utomlandsaktigt ut det där :-)
    Härligt med sol och ett eget mysställe att njuta av den.

    SvaraRadera