tisdag 9 augusti 2011

Update igen.





 
Mäh! Jag har verkligen INTE hittat tillbaka till internet-världen efter semestern! Jag suger ju verkligen på att blogga, jag hänger inte ens hälften så mycket på Facebook eller uppdaterar Aftonbladet och Expressen ens mer en än gång per dag, som jag gjorde innan långledigheten! 
Hmmm! Betyder kanske det att jag börjat ha ett liv I.R.L.?! Wihooo!  
Nåja, bara positivt! Man ska leva i nuet! Så är det! 


I lördags åkte Cina in till "storstaun" och vi tog en after work (jag har ju jobbat hela helgen). Den blev... rätt så... intensiv. Och alldeles fantastisk förstås!! Vi drack oss igenom nästan hela mojito-menyn på Byttan. Original-mojito, Passions-mojito, Blåbärs-mojito...! Mycket trevligt!
Mojiiitoooo (the original - den bästa, så klart!)!

Vi hängde i ett beduintält tills vi inte stod ut med den stressande jazz-musiken.
Då gick vi in till fejkbrasan inomhus istället!

Idag har jag däremot varit ledig och mamma och bror kom på besök! Mycket fin dag! Allt har bara varit... BRA! Kärlek är ordet!  ♥ Vädret var kanon! Mamma och jag sprang på stan och hittade massa snygga kläder och en väska åt henne! Vi fyndade några secondhand-grejer! Vi käkade god mat. Hon köpte ett par snajsiga höst-boots åt mig som jag spanat in (känner mig som världens mest bortskämda - fast mest tacksamma - dotter!). Sedan åkte vi hem till Villaidyllen och mamma och bror fick hälsa på Dante. Jag fick håret toppat och vi drack kaffe och åt glass! 

Dessutom hittade (!!) jag tre stycken bortkastade pelargoner som var överfulla med knoppar som jag förbarmade mig över och tog med mig hem!
Jag fick äntligen en ny slang till poolen i brevlådan (för den gamla har läckt), samt ett par Tradera-grejer som jag köpt för 1 kr stycket! 

DVS: Bara bra grejer har hänt idag! Det har varit en fantastisk dag som inte kunde blivit så värst mycket bättre!  ♥

1 kommentar:

  1. En sån härlig dag! ibland är det bara att le och ta emot:-)

    SvaraRadera