söndag 14 augusti 2011

Helgen.

Åh! Det har varit en FANTASTISK helg!
Har t.ex. plockat in massa luktärt som doftar ljuvligt!

Vi har planterat ett KÖRSBÄRSTRÄD samt ett par buskar i vår annars så kala trädgård!

Vi inhandlade också en liten ristuss med amerikanska blåbär! Stora, blå, smarriga..! Mhmm!

Sedan begav vi oss ner på stadens gator för att spana in den pågående stadsfesten! Vi åt pasta på italiensk restaurang och spanade in folkströmmen vid lotteristånden.

På Stortorget röjde Rolandz!

Så på väg mot bilen stannade vi till vid tivolit där mina gamla favvo-karusell Waltzer uppenbarade sig!
Två biljetter! Hähä.

In bland de psykedeliska ljusen och den pumpande discomusiken!

WOHOOO!
Per var lite illamående efter åkturen. Jag mådde självklart prima! Jag är ju en van Waltzer-åkare sedan ungdomens glada dagar..!

Vi har också varit en svänga till Ankarsrum och hälsat på min käre far som har ett fritidshus där! Naturskönt och vackert, nära beläget Långsjön! Dessvärre tog jag inga bilder... dum man är ibland! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar