tisdag 21 juni 2011

Tältuppsättning och Förlorade Symboler.

Ok att vädret inte riktigt blev vad vi hoppats på. MEN! Det har varit en bra dag ändå! Jag, Emma och Anna testade att sätta upp vårt nyinhandlade festivaltält i trädgården. Det tog en liten stund, men vi var relativt imponerade över oss själva och vi fick pinnarna på plats! Det är ju ett jättetält vi har fått tag på! Vi kan ha en mindre folksamling där inne! Nu är vi ju dessutom sjukt rutinerade när det väl gäller! Vi filmade faktiskt hela händelseförloppet så ni riktigt kan imponeras av vår tältuppsättningsteknik (phu! Långt ord!). Dock känner jag mig lite för lat för att sätta mig och redigera ihop något vettigt av det ikväll, hehe. Det får bli en annan gång! Ni får helt enkelt ta vårt ord på att vi fick upp det till slut! Japp.

Nej, min plan fram tills sovdags är istället detta:
Den Förlorade Symbolen!!! Kan. INTE. Sluta. Läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar