torsdag 23 juni 2011

Daugen i kotthet, å de då va.

  • Tre dagars ledighet väntar! Wihoo!
  • Lön på kontot!
  • Sopbilen tömde äntligen den överfulla och kattbajsstinkande soptunnan.
  • Hittade en tjuga på väg till jobbet! Tjugo kronor extra i plånkan är inte fy skam!
  • Jag har gått med i Amnesty!! 
  • Jag har dansat salsa hela dagen på jobbet (mentalt förstås. Annars hade jag väl blivit inkallad på någons kontor och fått min psykiska hälsa ifrågasatt).
  • Jag har slappat större delen av kvällen i soffan med Per, ätit god mat och choklad, sippat på ett glas rött och plöjt igenom några sjukt spännande avsnitt av Stargate Atlantis (helt fenomenal serie!!)
  • Jag känner mig pinsamt vuxen och går och lägger mig så här tidigt med motiveringen "Det är ju en dag i morgon också...". Godammit.
Pöss! I morrn är det midsommar, kidz!

1 kommentar: